ikon

KFUK-KFUM Norge søker leder for administrasjon, IT og CRM

Publisert: 5. juli 2022
Sist oppdatert: 5. juli 2022

KFUK-KFUM Norge jobber for å skape åpne, trygge fellesskap der barn og unge kan være seg selv, få opplevelser for livet og utvikle seg som hele mennesker. Ønsker du en viktig og spennende lederjobb der der du bidrar til dette gjennom å skape administrative rutiner og gode driftssystem, herunder vårt CRM-system?

KFUK-KFUM Norge har de siste årene vært i en spennende fase preget av stor vekst, nyskaping og utvikling. Vi søker en leder som kan bidra til å videreutvikle organisasjonen inn i en ny strategiperiode, og ut fra organisasjonens visjon, verdier og målsettinger bidra til gode veivalg videre. 

Leder for administrasjon, IT og CRM er en nyopprettet stilling som blant annet får ansvar for drift, utvikling og optimalisering av IT-systemene i organisasjonen. Du vil lede to dyktige medarbeidere som jobber med giver- og medlemsservice og få være med å bygge opp et team i tett samarbeid med andre avdelinger i KFUK-KFUM Norge. Avdelingen har også ansvar for systemer og rutiner for samhandling og daglig drift ved forbundskontoret.  

Vi ser etter en strukturert og serviceorientert leder med god systemforståelse og digital kompetanse. Det er avgjørende at du har et sterkt engasjement for KFUK-KFUM sitt arbeid. Du må like å jobbe sammen med andre, samtidig må du være motivert for å ta et ekstra tak når det trengs. Din viktigste oppgave blir å bidra til god og effektiv samhandling og drift både digitalt og på kontoret. 

Som leder av system og service vil du bli en del av ledergruppen i KFUK-KFUM Norge og rapporterer til generalsekretær.

Les gjerne vår langtidsstrategi frem mot 2025 her.

ROLLE OG ANSVAR:

  • Drift og utvikling av IT-systemer i organisasjonen
  • Effektiv og god samhandling og drift ved forbundskontoret 
  • Ansvarlig for CRM-system inkl. giver- og medlemsservice 
  • Opplæring og kompetansebygging innen IT og CRM
  • Kontinuerlig forbedring og effektiv utnyttelse av IT i organisasjonen 
  • Oppfølging av avtaler og leverandører innen kontordrift 
  • Tett samarbeid med alle avdelinger ved forbundskontoret, ansatte i kretsene og frivillige 

KVALIFIKASJONER OG ØNSKET ERFARING:

  • Høyere relevant utdannelse er ønskelig, men god erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse
  • Erfaring innen service eller kundeoppfølging
  • Ledererfaring er en fordel
  • Ønskelig med erfaring innen brukeropplæring
  • God teknisk forståelse og arbeider effektivt med digitale verktøy
  • Erfaring med frivillighet eller fra organisasjonsarbeid 
  • Gode språkferdigheter i norsk og engelsk, muntlig og skriftlig

ØNSKEDE PERSONLIGE EGENSKAPER: 

  • Serviceinnstilt 
  • En god problemløser
  • Strukturert med god gjennomføringsevne
  • Godt pågangsmot 
  • God relasjonsbygger og lagspiller 

VI TILBYR DEG: 

  • En viktig lederjobb i en stor samfunnsorientert bevegelse med et kristent verdigrunnlag  
  • Et spennende arbeidsfellesskap med engasjerte ansatte og frivillige
  • Utfordrende og meningsfylte arbeidsoppgaver i en organisasjon i utvikling og med sterk tro på fremtiden
  • Lønn i henhold til KFUK-KFUM sitt regulativ og gode forsikrings- og pensjonsordninger

Arbeidssted er med utgangspunkt i vårt kontor i Oslo sentrum. 

Søkere må kunne identifisere seg med KFUK-KFUM sin visjon, ideologi og verdier. Personlig egnethet vil bli tillagt vekt. 

KFUK-KFUM ønsker å gjenspeile mangfoldet av barn og unge som vi jobber med og for. Vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Mangfold er en ressurs vi vil bruke i alle ledd i vår organisasjon. Vi oppfordrer derfor kvalifiserte kandidater til å søke, uavhengig av funksjonsevne, alder, kjønn, etnisitet og seksuell orientering. Vi er alle en del av mangfoldet. 

For mer informasjon, ta kontakt med vår rekrutteringspartner HAMNØY AS ved rådgiver Jan Tore Hamnøy, tlf. 411 02 200, rådgiver Cathrine Vikse Johnsen, tlf. 976 09 098, eller researcher Ida Eide, tlf. 993 68 003. 

Vi ønsker å høre fra deg! Vis din interesse for stillingen ved å registrere din CV og søknad så snart som mulig via vår rekrutteringspartner HAMNØY AS her. Attester og vitnemål vedlegges søknad. Alle henvendelser behandles konfidensielt – også overfor oppdragsgiver i innledende fase dersom det er ønskelig.

Søknadsfrist: 15. august 2022 – søknader vurderes fortløpende.


til toppen
Ikon