Cupen samler ungdommer fra Bergen, Askøy, Bjørnafjorden, Øygarden, Vaksdal, Voss og Os til en kveld med fotballkamper, sprudlende heiagjenger og mange gøye aktiviteter for en hver smak! Nattcupen arrangeres i Haukelandshallen i Bergen.
Også i år er Nattcupen et samarbeid mellom KFUK-KFUM Bjørgvin og KRIK Vestland.
Vi vil på en egen google-nettside samle praktisk informasjon som cupregler, detaljert program, vaktliste for vakthold i Haukelandshallen, kampoppsett m.m. (link kommer når nettsiden er klar).
NB: Alt program foregår i Haukelandshallen
21:15-21:45 Registrering. Denne skjer gruppevis og gruppene får tildelt oppmøtetidspunkt. Kom til tildelt tidspunkt.
22:00 Åpning og kort andakt
22:45 Avspark første kamp
24:00 Aktivitetsrommene åpner
04:00 Aktivitetsrommene stenger
04:30 Finalene spilles og kåring av vinnerlag (klokkeslettet er cirka-tid og vil avhenge av antall påmeldte lag)
05:45 Cup-slutt og hjemreise
Kiosken holder åpent og vil selge et lite utvalg av drikke og snacks, som f.eks. hotdogs, brus, sjokolade og vafler. Vi tar kun bankkort og Vipps.
Det blir tre parallelle turneringer:
Ett lag defineres som 4 spillere + keeper + evt. innbyttere. En spiller kan kun spille på ett lag.
«Førstemann til mølla»-prinsippet gjelder for påmelding av deltakere og innmelding av ønsket antall lag.
I tilvalg-feltet i gruppepåmeldingen meldes det inn antall ønskede lag. Etter påmeldingsfristen har gått ut, vil dere motta en bekreftelse fra oss på hvor mange lag dere kan stille med.
På Nattcup er det ikke bare futsal (inne-fotball) som gjelder, men også egne saler med mange ulike aktiviteter.
Det blir:
Påmeldingsfrist: 1. november 2024
Lagavgift: 300 kr pr lag.
Deltakeravgift: 200 kr for medlemmer i KFUK-KFUM og KRIK. 300 kr for ikke-medlemmer. Ingen deltakeravgift for ledere over 18 år.
Reisekostnader: Eventuelle reisekostnader dekkes av den enkelte.
Påmelding skjer i KFUK-KFUM Connect: Se den røde påmeldingsknappen oppe til høyre i denne artikkelen. Påmeldingen åpner 15.september.
Medlemsgrupper i KFUK-KFUM bruker funksjonen «meld på fra enhet», og KRIK-grupper og ikke-medlemsgrupper bruker funksjonen «andre».
Kun gruppevis påmelding - dvs. ingen kan melde seg på som enkeltdeltakere, alle skal være påmeldt i tilknytning til en KFUK-KFUM gruppe/KRIK gruppe/ menighet/ annen ungdomsgruppe som deltar på arrangementet.
Vi minner om at alle deltakere og ledere skal være påmeldt på forhånd! Ingen kan møte i døren selve arrangementskvelden uten å være påmeldt på forhånd.
Hvis det er noen som skal melde på store grupper som ikke er medlemsgrupper i KFUK-KFUM, og ønsker hjelp med å importere excel-fil med deltakerinformasjon inn i Connect, ta kontakt med oss senest innen 15.oktober, så kan vi hjelpe dere med dette. Dere får da en excel-mal som skal brukes og må være sendt tilbake til oss før 1.november.
Ledere: Det skal være 1 leder over 18 år pr 8.deltaker, og derav skal minimum en av lederne være over 20 år.
Betaling: KFUK-KFUM sender ut en samlet faktura for hele gruppen/menigheten, der både deltakeravgifter og lagavgifter gireres, til reisefølgeansvarlig/påmeldingsansvarlig. Faktura sendes når påmeldingsfristen har gått ut.
Økonomi skal ikke være til hinder for deltakelse hos oss. Les mer om KFUK-KFUM deltakerfond her.
Husk å gi oss beskjed ved påmelding om allergier, matrestriktsjoner, sykdommer eller andre hensyn som vi bør vite om, både hos deltakere og lederne. På den måten kan vi tilrettelegge på best mulig måte.
Det vil bli tatt bilder og filmet gjennom helgen. Noe av dette kan i ettertid bli brukt i kretsens informasjonsarbeid. Vi kommer kun til å publisere gruppebilder. Bilder av enkeltpersoner publiseres kun etter tillatelse. Ønsker du å reservere deg mot at vi bruker nærbilder du er med på skal dette meldes inn før 10.november i dette skjemaet.
Alle ledere for grupper/menigheter og medarbeidere må fremvise gyldig politiattest og undertegne KFUK-KFUMs egenerklæring. Daglig leder i KFUK-KFUM Bjørgvin tar kontakt med de dette gjelder og informerer om hvordan man går frem for å søke om politiattest i forbindelse med deltakelse som leder eller medarbeider på Nattcup. Du kan lese mer om KFUK-KFUMs retningslinjer og rutiner for politiattest her og egenerklæring her.
KFUK-KFUM Bjørgvin er hovedarrangør av KRIK & KFUK-KFUM Nattcup 2024, i tett samarbeid med KRIK Vestland.
Har du spørsmål? Ta gjerne kontakt med daglig leder i KFUK-KFUM Bjørgvin, Alice J. Vatnehol
alice@kfuk-kfum.no eller mobil: 98667869.
Facebook:
Bjørgvin KFUK-KFUM
KRIK Vestland
Instagram:
kfukkfum_bjorgvin
krikvestland