ikon Min Connect

KRIK & KFUK-KFUM Ungdomscup 2025

Det blir futsal (inne-fotball, heiagjeng), konkurranser, aktiviteter, kino, disco, åpen kiosk, nye venner og mye sprell! Tre turneringer: konfirmant jenter, konfirmant gutter og 15år+. Lag defineres som 4 spillere + keeper + innbyttere. Cupen åpnes med registrering og andakt.


Cupen samler ungdommer fra Bergen, Alver, Askøy, Bjørnafjorden, Øygarden, Vaksdal og Voss til en dag med fotballkamper, sprudlende heiagjenger og mange gøye aktiviteter for en hver smak!  Ungdomscupen arrangeres i Haukelandshallen i Bergen.

Også i år er cupen et samarbeid mellom KFUK-KFUM Bjørgvin og KRIK Vestland. Ungdomscupen erstatter i år "Nattcupen", og cupen gjennomføres på dagtid lørdag 29. november. 


UTFYLLENDE INFORMASJON OM ARRANGEMENTET TIL DEG SOM ER GRUPPELEDER

Vi vil på en egen google-nettside samle praktisk informasjon som cupregler, detaljert program, vaktliste for vakthold i Haukelandshallen, kampoppsett m.m. (link kommer når nettsiden er klar).


PROGRAMRAMMER

NB: Alt program foregår i Haukelandshallen 

Mer informasjon kommer snart


TURNERINGSKLASSER

Det blir tre parallelle turneringer: 

  1. konfirmanter jenter
  2. konfirmant gutter
  3. 15år+ turnering for de over 15 år, der lagene kan være blandede. 

Ett lag defineres som 4 spillere + keeper + evt. innbyttere. En spiller kan kun spille på ett lag.

«Førstemann til mølla»-prinsippet gjelder for påmelding av deltakere og innmelding av ønsket antall lag. 

I tilvalg-feltet i gruppepåmeldingen meldes det inn antall ønskede lag. Etter påmeldingsfristen har gått ut, vil dere motta en bekreftelse fra oss på hvor mange lag dere kan stille med. 


AKTIVITETER UTOVER FOTBALLTURNERINGER 

På Nattcup er det ikke bare futsal (inne-fotball) som gjelder, men også egne saler med mange ulike aktiviteter. 

Det blir: 

  • Heiagjengkonkurranse
  • Kino
  • Disco
  • Bordtennis
  • Spikeball
  • Brettspill
  • Fellesdans og ettermiddagstrim
  • Drop-in aktiviteter og diverse småkonkurranser


PÅMELDING OG DELTAKERAVGIFT 

Påmeldingsfrist: 10. november 2025

Lagavgift: 300 kr pr lag.

Deltakeravgift: 225 kr for medlemmer i KFUK-KFUM og KRIK. 325 kr for ikke-medlemmer.  Ingen deltakeravgift for ledere over 18 år. Delatkere over 18 år betaler ordinær deltakeravgift. 

Reisekostnader: Eventuelle reisekostnader dekkes av den enkelte.

Påmelding skjer i KFUK-KFUM Connect: Se den røde påmeldingsknappen oppe til høyre i denne artikkelen. Påmeldingen åpner innen 1. oktober.

Medlemsgrupper i KFUK-KFUM bruker funksjonen «meld på fra enhet», og KRIK-grupper og ikke-medlemsgrupper bruker funksjonen «andre».

Kun gruppevis påmelding - dvs. ingen kan melde seg på som enkeltdeltakere, alle skal være påmeldt i tilknytning til en KFUK-KFUM gruppe/KRIK gruppe/ menighet/ annen ungdomsgruppe som deltar på arrangementet. 

Vi minner om at alle deltakere og ledere skal være påmeldt på forhånd! Ingen kan møte i døren selve arrangementskvelden uten å være påmeldt på forhånd.

Hvis det er noen som skal melde på store grupper som ikke er medlemsgrupper i KFUK-KFUM, og ønsker hjelp med å importere excel-fil med deltakerinformasjon inn i Connect, ta kontakt med oss senest innen 1.november, så ordner vi dette for dere. Dere får da en excel-mal som skal brukes og må være sendt tilbake til oss før 7.november. 

Ledere: Det skal være 1 leder over 18 år pr 8.deltaker, og derav skal minimum en av lederne være over 20 år. 

Betaling: KFUK-KFUM sender ut en samlet faktura for hele gruppen/menigheten, der både deltakeravgifter og lagavgifter gireres, til reisefølgeansvarlig/påmeldingsansvarlig. Faktura sendes når påmeldingsfristen har gått ut. 

Økonomi skal ikke være til hinder for deltakelse hos oss. Les mer om KFUK-KFUM deltakerfond her.


PAKKELISTE

  • Treningsklær
  • Hallsko (joggesko med lys såle)
  • Vannflaske
  • Heiagjengkostyme/utstyr - vi kårer beste heiagjeng!
  • Niste/ penger til kiosken hvis du vil handle noe der 
  • Antibac
  • Husk også mye godt humør, fair play, skap trygghet på banen og unngå stygt spill. Her er det fellesskap og god lagånd som gjelder! 


TILRETTELEGGINGSBEHOV 

Husk å gi oss beskjed ved påmelding om allergier, matrestriktsjoner, sykdommer eller andre hensyn som vi bør vite om, både hos deltakere og lederne. På den måten kan vi tilrettelegge på best mulig måte. 


BILDER OG FILMING 

Det vil bli tatt bilder og filmet gjennom helgen. Noe av dette kan i ettertid bli brukt i KRIK og KFUK-KFUMs informasjonsarbeid. Vi kommer kun til å publisere gruppebilder. Bilder av enkeltpersoner publiseres kun etter tillatelse. Ønsker du å reservere deg mot at vi bruker nærbilder du er med på skal dette meldes inn før 15.november i dette skjemaet. 


POLITIATTEST OG EGENERKLÆRING 

Alle ledere for KFUK-KFUM-grupper og medarbeidere må fremvise gyldig politiattest og undertegne KFUK-KFUMs egenerklæring. Daglig leder i KFUK-KFUM Bjørgvin tar kontakt med de dette gjelder og informerer om hvordan man går frem for å søke om politiattest i forbindelse med deltakelse som leder eller medarbeider på Nattcup. KRIK Vestland følger opp sine gruppeledere og medarbeider i henhold til KRIKs retningslinjer for politiattest. Menigheter som deltar på Nattcupen har selv ansvar for at sine ledere/ medarbeidere har fremvist politiattest i henhold til Den norske kirkes retningslinjer for politiattest. 


KONTAKTINFORMASJON TIL ARRANGØR

KFUK-KFUM Bjørgvin er hovedarrangør av KRIK & KFUK-KFUM Nattcup 2025, i tett samarbeid med KRIK Vestland.

Har du spørsmål? Ta gjerne kontakt med daglig leder i KFUK-KFUM Bjørgvin, Alice J. Vatnehol 

alice@kfuk-kfum.no eller mobil: 98667869.


FØLG OSS GJERNE PÅ SOSIALE MEDIA 

Facebook:

Bjørgvin KFUK-KFUM 

KRIK Vestland

Instagram:

kfukkfum_bjorgvin

krikvestland


Brosjyre for nedlasting finnes her:

2025 Flyer Ungdomscup.pdf

til toppen
Ikon

Vi bruker informasjonskapsler for å samle brukerstatistikk fra nettsiden vår. Statistikken benytter vi for å gjøre brukeropplevelsen på nettsiden bedre. Les mer